sobota, 19 lipca 2014

Part of T34/76 ''Mutra'' part I

Cześć.
Przez ostatnie dni zajmowałem się głównie pracą na zlecenie polskiej firmy modelarskiej Panzerart. Są to odlewy fragmentów tych pojazdów. W poniższej relacji przedstawię proces ich malowania i brudzenia krok po kroku.

Hi.
My last work was a part of t34/76 from Panzerart. In this relation I show how I painted this model.






Model malowałem dedykowanym zestawem farb AK do pojazdów ZSRR. Jako podkład użyłem czarnego koloru, który następnie pokryłem rdzawą bazą do zdrapek. Rdzawy kolor to mieszanka kolorów Flat Brown, Red Hull i Nato Black Tamiya w stosunku 5:4:1. Na bazę pod obicia nałożyłem Worn Effect's od AK. Całość pomalowana została zgodnie z techniką CM.

Model was painted by AK paints for Russia wehicles. I used black paint as primmer and mix of Tamiya colours Flat Brown, Red hull and Nato Black in a 5:4:1 ratio. It is a base under chipping. In the next step i put on my model Worn Effect's. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz